2014. október 16., csütörtök

2.rész

Sziasztok. Meghoztam az új részt. Sajnálom,hogy csak most hoztam,de a nettkábelünk elszakadt és nem tudom,hogy mikor lesz kicserélve. Következő rész valószínűleg holnap hozom,de nem biztos. Addig is köszönöm a 3 követőt. Ja és jó olvasást.


                        http://images2.fanpop.com/image/photos/10200000/Nina-Dobrev-Photoshoot-the-vampire-diaries-tv-show-10252788-504-336.jpg


Sarah Morgan :

 Ez a fiú valahogy elvette az eszemet. Ahogy a szemebe  nézett,olyan volt mintha az idő lelassult volna. Még az sem zavart,hogy elkezdett sötétedni. Csak ott akartam ülni és nézni őt. A fiút aki el csavarta az eszemet,és aki miatt most futhatok a sötét erdőben a fájdalmaimmal küszködve. Mindegy. Már nem lényeg. Most jelenleg az a lényeg,hogy az  átváltozás előtt leérjek a pincébe. Bár ennek kicsi az esélye,de mindegy.....

 Calum Hood :

Az a lány a padom valami eszméletlen gyönyörű. Nem is értem,hogy miért nem láttam korábban. Azok a barna szemek teljesen elvarázsoltak. Olyan szinten,hogy mindent tudni akartam róla. Azt,hogy hol lakik,mi a neve, hány éves.... Mindent.  Bár amikor felállt a padról és berohant az erdőbe megijedtem. Utána akartam rohanni,de pont akkor jöttek a fiúk, szóval ezt az ötletet elvetettem.Azóta egy folytában csak ő jár a fejemben. És a kérdés,hogy miért rohant pont az erdőbe. Talán csak elment sétálni. Bár ennek kicsi az esélye. Hihetetlen,hogy egy pillanat alatt elvarázsolt. .....

-Calum! Hahó már nem itt tartunk.-szólt rám Luke.
-Ja bocs. Nem figyeltem.
-Igen azt vettük észre.-válaszolta Ash.
-Na jó. Tartsunk 5 perc szünetet ,aztán elpróbáljuk még egyszer. Addig is Calum elmeséli, hogy miért nem figyel.
-Nem szeretnék róla beszélni.
-Na ugyan. Mond el Lucas bácsinak,hogy mi bánt.
-Igazából amikor elmentetek kajáért a padon ült egy lány...
-Az a barna hajú,lila ruhájú szépség ?-vágott a "mesémbe" Luke.
-Igen. Na szóval ott ült és engem nézett...
-És te totálisan beleestél igaz ?
-Igen. De amikor elkezdett sötétedni felállt és berohant az erdőbe.
-Berohant az erdőbe ?
-Igen.-válaszoltam.
-De miért rohant be az erdőbe ?
-Honnan tudjam ? Nem tudom.
-Szóval ez a lány elcsavarta a fejed,aztán berohant az erdőbe te pedig most itt szomorkodsz, és rontod el a gyakorlás?
-Igen pontosan.
-De ha berohant az erdőbe, miért nem rohantál utána ?
-Azért,mert pont akkor ültetek be a kocsiba.-válaszoltam. Mondani akartam valamit,de meghallottunk egy sikítást........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése