2014. szeptember 14., vasárnap

Porológus-Szereplők


Sarah:

Megtettem. Nem akartam, de muszáj volt. És most itt vagyok . Egyedül miközben azt várom,hogy oda érjek. Mindenki azt mondta így lesz a legjobb. Hát én nem így érzem. De ezzel nem vagyok egyedül. De nincs más választásom. Bele kell törődnöm. Talán tényleg ez lesz a legjobb. Így talán nem tudok senkinek se ártani. Nem csoda,hogy féltek tőlem. Néha még én is félek magamtól.

Mikor megláttam a házat meglepődtem. Minek nekem ekkora ház ? Elég lenne nekem az is ha csak egy szobás lakásban laknék. Lényeg,hogy legyen pince.
-Minek nekem egy ekkora ház ?-kérdeztem a egyetlen egy barátnőmtől. Ő az egyetlen olyan ember aki nem fél tőlem.
-Nem tudom. Anyukád választotta. -mondta. Hát igen anyámon már meg sem lepődöm. 18 éve várja ez a pillanatot . Nem is értem,hogy miért amikor egy intézetben nőttem fel.
-Hogy én ezen miért nem lepődöm meg.
-Hé . Hiányozni fogsz.-mondta  barátnőm maga felé fordítva.
-Te is nekem.-mondtam könnyes szemmel .Kinéztem az ablakon és láttam,hogy lassan kezdődik.-Asszem nekem most mennem kell.-mondtam mire barátnőm is kinézett az ablakon.
-Igazad van. Gyere gyorsan vigyük be a cuccokat .Aztán én megyek is.
-Oké.-mondtam majd ki szálltunk a kocsiból. Gyorsan bevittük a dobozaimat a házba ami belülről még ijesztőbb volt míg kívülről .
-Hát kész is vagyunk. Nekem most mennem kell,mert 10 perc múlva sötét lesz.
-Igen. Hiányozni fogsz.-mondtam majd ki ki sértem. Majd néztem ahogy elmegy kocsival,majd felnéztem az égre. Majd így szóltam:
-Remélem,most boldog vagy ugyanis mindenkit elvettél tőlem.
Vissza mentem a házba,majd kerestem egy hálószoba szerűséget. Hát meg is találtam asszem :
Megtettem. Nem akartam,de 

De aszt hiszem a pókok le nyúlták tőlem. Nem baj majd holnap vissza veszem. Az órára néztem ami azt mutatta,hogy 3 perc múlva el kell bújnom. Gyorsan vissza rohantam az előszobába elő vettem a szokásos "hálóingemet",le dobtam a ruháimat,majd lerohantam a pincébe. Mire leértem éreztem,hogy kezdek változni. Felkaptam a hálóingemet,majd újra megszólaltam:
-Isten hozott újra az élők között ....


Szereplők :

Sarah Morgan:

Calum Hood  :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése